Prezentacje i konferencje

-
ZESTAW STOŁOWY DURABLE SHERPA
Zestaw stołowy Durable SHERPA Składa się z uchwytu stołowego na 10 paneli informacyjnych A4 i indeksów z pustymi wkładami. Durable SHERPA jest stylowy, elegancki Moduł stołowy wykonany jest z trwałego, odpornego na zarysowania tworzywa sztucznego, jest wyjątkowo stabilny i zapewnia łatwą obustronną rozbudowę poprzez nasuwane moduły do rozbudowy. Dowiedz się więcejCena Netto: 435,59 zł Cena z VAT: 535,78 zł -
ZESTAW STOLOWY DURABLE VARIO
Zestaw stołowyDurable Vario. Moduł stołowy z metalu wraz z kolorowymi panelami informacyjnymi z polipropylenu i indeksami. Wyjatkowo stabilny, łatwy w obsłudze. Zastosowanie bolców gwarantuje łatwe wyjmowanie i wkładanie paneli do modułu. Moduł stołowy wykonany jest z metalu i powleczony jest tworzywem dla dodatkowego zabezpieczenia przed uszkodzeniem. Zestaw zawiera 10 paneli w kolorach: 2-czarne, 2-czerwone, 2-żółte, 2-zielone, 2-ciemnoniebieskie oraz 10 znaczników przypinanych do brzegu panelu umożliwiających ich opis Dowiedz się więcejCena Netto: 315,93 zł Cena z VAT: 388,59 zł -
ZESTAW ŚCIENNY DURABLE VARIO
Zestaw ścenny Durable VARIO Moduł naścienny z metalu z kolorowymi panelami z polipropylenu plus indeksy. Przeznaczony szczególnie do warsztatów, sal sprzedażowych i ekspozycyjnych. Zastosowanie bolców gwarantuje łatwe wyjmowanie i wkładanie paneli do modułu. Zestaw zawiera uchwyt ścienny, 10 paneli w kolorach: 2-czarnym, 2-czerwonym, 2-żółtym, 2-zielonym, 2-ciemnoniebieskim oraz 10 indeksów przypinanych do brzegu panelu umożliwiających ich opis. Dowiedz się więcejCena Netto: 192,59 zł Cena z VAT: 236,89 zł -
ZESTAW ŚCIENNY DURABLE SHERPA
Gotowy do użycia zestaw ścienny Durable Sherpa składa się z uchwytu na panele, 10 paneli informacyjnych i 10 indeksów z pustymi wkładami. Łatwy montaż na ścianie lub regałach ekspozycyjnych. Możliwe zastosowania wielu modułów ściennych obok siebie. Dowiedz się więcejCena Netto: 280,78 zł Cena z VAT: 345,36 zł -
ZESTAW PREZENTACYJNY SHERPA MOTION
Zestaw stołowy Durable SHERPA Motion Łatwo dający sie obracać moduł z panelami informacyjnymi SHERPA MOTION umożliwia szybki dostęp do informacji, z których często korzystamy. Głównym elementem zestawu jest galwanizowana kula, dzięki której można 10 paneli obracać o 360°. Kąt pochylenia ustawny w zakresie od 25° do 70, bez potrzeby przemieszczania podstawy. Taka elastyczność ma wiele zalet: • lepsze wykorzystanie przestrzeni na biurku • możliwość korzystania przez dwa stanowiska pracy ustawione naprzeciwko siebie. Dowiedz się więcejCena Netto: 600,44 zł Cena z VAT: 738,54 zł -
ZESTAW PANELI PREZENTACYJNYCH DURABLE SHERPA SOHO
Zestaw stołowy Durable Sherpa Soho Moduł stołowy z 5 czarnymi panelami z polipropylenu. Moduł ten został pomyślany dla odbiorców typu „small office/home office“. Kompaktowa podstawa zapewnia bardzo dobrą stabilność poprzez swój ciężar i daje możliwość korzystania z paneli nawet w małym pomieszczeniu. Dowiedz się więcejCena Netto: 165,93 zł Cena z VAT: 204,09 zł -
ZESTAW DO TABLIC NOBO
Zestaw zawiera:
-4 markery,
-środek czyszczący w sprayu 125 ml,
-10 husteczek suchych,
-gąbkę magnetyczną,
-magnetyczny uchwyt do markerów,
-10 magnesów o średnicy 25 mm.
Dowiedz się więcejCena Netto: 174,93 zł Cena z VAT: 215,16 zł -
Zestaw 4 kieszenie na ścianę A4/A5/DL art. 236
Zestaw kieszeni na ścianę to idealne rozwiązanie dla firm i instytucji, które chcą w atrakcyjny i zorganizowany sposób eksponować swoje ulotki i broszury. Wytrzymała konstrukcja w połączeniu z estetycznym wyglądem sprawiają, że doskonale wpisuje się w każde środowisko biurowe czy przestrzeń wystawienniczą. ilość Zestaw 4 kieszenie na ścianę A4/A5/DL Kluczowe cechy produktu: Uniwersalność – Kieszenie umożliwiają ekspozycję ulotek w formatach A4, A5 i DL, co pozwala na elastyczne dostosowanie do różnorodnych materiałów informacyjnych. Kompaktowy design – Nowoczesny wygląd doskonale komponuje się z różnymi przestrzeniami, a możliwość zawieszenia na ścianie wspomaga przechowywanie materiałów w zorganizowany sposób. Łatwy dostęp do ulotek – Przejrzysty układ sprawia, że klienci i goście mogą wygodnie sięgać po materiały informacyjne. Szybki montaż – Intuicyjny system montażu pozwala na szybkie i bezproblemowe wdrożenie w dowolnym miejscu. Specyfikacja techniczna: Format ulotek: A4 (210 × 297 mm), A5 (148 × 210 mm), DL (99 × 210 mm) Liczba kieszeni na ulotki: 4 Wymiary stojaka: wysokość 106 cm, szerokość 33 cm, głębokość 12 cm Materiał: anodowane aluminium, plexi Dowiedz się więcejCena Netto: 165,00 zł Cena z VAT: 202,95 zł -
Tablica korkowa w drewnianej ramie MEMOBOARDS 90x60 (cm)
Tablica informacyjna - korkowa w drewnianej ramie wykonanej z płyty pilśniowej. Dzięki dostępności w szerokim zakresie rozmiarów możliwe jest precyzyjne dobranie tablicy do indywidualnych potrzeb użytkownika. Dowiedz się więcejCena Netto: 91,86 zł Cena z VAT: 112,99 zł -
Tablica korkowa w drewnianej ramie MEMOBOARDS 80x60 (cm)
Tablica informacyjna - korkowa w drewnianej ramie wykonanej z płyty pilśniowej. Dzięki dostępności w szerokim zakresie rozmiarów możliwe jest precyzyjne dobranie tablicy do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Dowiedz się więcejCena Netto: 88,89 zł Cena z VAT: 109,33 zł
W niemal każdej firmie zachodzi potrzeba zaprezentowania pewnych treści. Spotkanie z kontrahentami, szkolenie, burza mózgów - to tylko niektóre przykłady, w których potrzebne nam będzie odpowiednie wyposażenie. Sprzęt odgrywa bardzo ważną rolę zarówno bezpośrednio w procesie przekazywania informacji, jak i w szerszym znaczeniowo działaniu, mającym na celu budowanie wizerunku naszego przedsiębiorstwa. Profesjonalne akcesoria biurowe mogą wywrzeć pozytywne wrażenie na uczestnikach konkretnego spotkania i sprawić, że wypadniemy bardziej wiarygodnie.
Rola wyposażenia w czasie prezentacji i konferencji
Jeżeli prezentujemy ofertę naszemu klientowi albo szkolimy i wdrażamy nowopowstały zespół do działania, wszystko powinno być dopięte na ostatni guzik. Ważne jest nie tylko to, jakie informacje chcemy przekazać, ale również - w jaki sposób podejmiemy się tego zadania. Należy uporządkować niezbędne wiadomości i sprawić, że zostaną one podane odbiorcy w sposób atrakcyjny. Organizacja konferencji sama w sobie jest rzeczą, która wymaga wiele zaangażowania i dokładności - nie powinniśmy jednak zapominać o szczegółach takich jak wyposażenie. W naszym sklepie można znaleźć ekrany do rzutników - zarówno w wersjach stojących, jak i wiszących. W ten sposób możemy dopasować konkretne rozwiązania do naszej indywidualnej potrzeby mobilności. W zależności od firmy, czasem będziemy bowiem chcieli jedno pomieszczenie przeznaczyć na konferencje i prezentacje, a czasem być może będziemy zmuszeni do zmiany lokalizacji. Oprócz tego w naszym asortymencie znajdują się tablice korkowe oraz suchościeralno-magnetyczne, nieocenione przy pracy zespołowej, a także flipcharty, które pomogą nam na bieżąco przekazywać rodzące się w trakcie spotkania pomysły i idee. Ponadto dysponujemy licznymi akcesoriami, służącymi do obsługi wyżej wymienionych systemów prezentacji.
Obecnie firmy potrzebują różnych sposobów na to, jak przedstawiać swoją ofertę zainteresowanym kontrahentom, a także szkolić zatrudnionych, czy też współpracować przy projektach. Dobrze dobrany sprzęt może znacząco ułatwić codzienną pracę.
