Organizacja biura
-
Przybornik biurkowy 730 Eagle z wyposażeniem
Przybornik na biurko, obrotowy. Wykonany z trwałego tworzywa w kolorze czarnym z wyposażeniem.
Dostępna również wersja bez wyposażenia.
Dowiedz się więcejCena Netto: 37,00 zł Z Vat: 45,51 zł -
Przybornik biurkowy z wyposażeniem 370 Eagle
Przybornik na biurko, obrotowy. Wykonany z trwałego tworzywa w kolorze czarny m. Zawiera wyposażenie składające się z 14 elementów : Zszywacz, roZszywacz, nożyczki, nóż do papieru, temperówka, linijka 15 cm, gumka, ołówek (3 szt), długopis (2 szt), pinezki(20szt), spinacze (30szt), zszywki (1op), tasma 12 x10 z uchwytem, notes samoprzylepny 2,5' x 2,5'
Istnieje opcja zakupu bez wyposażenia; cena 24zł netto
Dowiedz się więcejCena Netto: 41,80 zł Z Vat: 51,41 zł -
Przybornik na biurko Dalpo b20
Wykonany metodą wtryskową z przezroczystego akrylu , praktycznie rozmieszczone przegrody umożliwiają uporządkowane przechowywanie wszelkich niezbędnych na biurku drobiazgów typu spinacze, gumki, długopisy, pisaki, kartki na notatki dzięki płaskim powierzchniom idealnie nadają się pod nadruk reklamowy ,model B20 z kartkamiDowiedz się więcejCena Netto: 16,05 zł Z Vat: 19,74 zł -
Przybornik na biurko Dual z bloczkiem papierowym
Przybornik na biurko Dual
- wykonany z polistyrenu
- oferowane w kolorach: przezroczysty i dymny
- rozsuwane szufladki ułatwiają pracę Dowiedz się więcejCena Netto: 11,70 zł Z Vat: 14,39 zł -
Przybornik na biurko Durable
Niezbędny na każdym biurku.
Przegródki różnej wielkości.
Kolory: srebrny i czarny.
Dowiedz się więcejCena Netto: 26,50 zł Z Vat: 32,60 zł -
Przybornik na wizytówki ażurowy
Przybornik na wizytówki wykonany jest z mocnego metalu powlekanego lakierem.Dzięki nowoczesnej stylistyce i oryginalnej strukturze siatki sprawia wrażenie lekkości i delikatności jest praktyczny i pasuje do każdego wystroju biura. Dowiedz się więcejCena Netto: 4,62 zł Z Vat: 5,68 zł -
Przybornik na wizytówki krystaliczny
Przybornik akrylowy na wizytówki. Wymiary 103 x 50 x 53 mm. Dowiedz się więcejCena Netto: 6,05 zł Z Vat: 7,44 zł -
Przybornik z przegrodami ażurowy Donau
Przybornik z przegrodami wykonany jest z mocnego metalu powlekanego lakierem.Dzięki nowoczesnej stylistyce i oryginalnej strukturze siatki sprawia wrażenie lekkości i delikatności jest praktyczny i pasuje do każdego wystroju biura. Dowiedz się więcejCena Netto: 16,50 zł Z Vat: 20,30 zł -
ruchomy stojak na prospekty A4 Multiform art 6666
Ruchomy stojak na prospekty Stabilny , ruchomy stojak na prospekty z 24 kieszeniami Niezbędny gdy konieczne jest wyeksponowanie dużej ilości materiałów . Wysokość 1650 mm, średnica 520 mm
Czas realizacji do 10 dni roboczych
Dowiedz się więcejCena Netto: 1 357,00 zł Z Vat: 1 669,11 zł -
Skorowidz na biurko Leitz 1-31
Stylowy skorowidz na dokumenty o formacie A4. Okładki z twardego, mocnego kartonu.
Wewnętrzne strony wykonane z odpornego na rozerwanie kartonu.
W każdej 3 otwory do podglądu zawartości.
Rozciągliwy grzbiet znacznie zwiększa pojemność skorowidza.
Dowiedz się więcejCena Netto: 75,00 zł Z Vat: 92,25 zł
Praca w biurze musi być wydajna i efektywna, aby realizować cele biznesowe firmy. Niezbędne do tego są dobrej jakości artykuły biurowe. W naszej ofercie, mają Państwo duży wybór przyborów biurowych w najwyższym standardzie. W pełni rozumiemy, że jakość przekłada się na komfort pracy, dlatego współpracujemy z najbardziej prestiżowymi producentami na rynku. Dzięki szerokiej gamie produktów, spełnimy oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
Organizacja w biurze
To zdecydowanie podstawa. Dobra organizacja na przestrzeni biurowej, to jeszcze lepiej poukładane pomysły i rozwiązania w biznesie. Zapewniając odpowiedni asortyment w swojej firmie, gwarantują Państwo dobrą i zmobilizowaną jakoś pracy. Kreatywne pomysły szybko wylecą z głowy, jeśli na spotkaniu, połowa czasu będzie poświęcona na poszukiwanie flamastra. Ten problem by się nie pojawił, gdyby na biurku stał przybornik, wypełniony artykułami do pisania. Zrobimy o wiele lepsze wrażenie na kliencie, jeśli kontakt do siebie przekażemy na druku z wizytownika, niż zapisując dane na kartce, która była akurat pod ręką.
Składając zamówienie na podstawowe artykuły biurowe, łatwo o sytuację, w której produkt lub dwa wylecą z głowy. Szczególnie przy składaniu większego zamówienia. Dla nas komfort naszych klientów jest ważny, dlatego przygotowaliśmy listę podstawowego asortymentu, który pozytywnie wpłynie na organizację pracy w Państwa biurze. Wymienione niżej produkty można zaliczyć do “must have”:
- półki na dokumenty - systematyzują formę przechowywania papierów, które warto mieć pod ręką.
- segregatory - idealne do archiwizowania ważnych dokumentów, które nie powinny leżeć na wierzchu.
- deski z klipsem - pomocne na każdym spotkaniu i niezastąpione podczas rekrutacji nowych pracowników. Idealne, do sporządzenia dyskretnej notatki.
- przyborniki - oszczędzają miejsce na biurku, na którym powinny się znaleźć: długopisy, post stickery, nożyczki i spinacze.
- wizytownik - chroni wizytówki przed uszkodzeniami mechanicznymi.
- podkładka na biurko - zapobiega zarysowaniu blatu, dzięki czemu zakupione meble dłużej zachowają estetyczny wygląd.
Serdecznie zapraszamy do zakupów w naszym sklepie oraz zapoznania się z całą ofertą. Zapewniamy kompleksową, wysokiej jakości obsługę. W razie wątpliwości, chętnie doradzimy w doborze asortymentu.