Organizacja biura
-
Podkład na biurko Panta Plast 510 x 640 mm
Przezroczysty podkład na biurko. Wykonany z wysokokrystalicznej folii. Pod podkładem można umieszczać notatki.
Rozmiar: 51 x 64 cm
Dowiedz się więcejCena Netto: 38,50 zł Z Vat: 47,36 zł -
Podkład na biurko z listwą ochronną Panta Plast
Podkładka zawiera blok z planem tygodnia.
Listwa ochronna zapobiega zaginaniu się rogów.
Rozmiar: 47 x 33 cm
Dostepna również wersja z planem uniwersalnym lub miesięcznym
Dowiedz się więcejCena Netto: 16,99 zł Z Vat: 20,90 zł -
Podkład przezroczysty na biurko Leitz 400x530 krystaliczny
Podkładka 400 x 530 mm na biurko Esselte- wykonana z mocnej przezroczystej folii PCV
- krystaliczny
Dowiedz się więcejCena Netto: 22,50 zł Z Vat: 27,68 zł -
Podkład przezroczysty na biurko Leitz 450x530 matowy
Podkładka 450 x 530 mm na biurko Esselte- wykonana z mocnej przezroczystej folii PCV
- matowy
Dowiedz się więcejCena Netto: 21,40 zł Z Vat: 26,32 zł -
Podkład przezroczysty na biurko Leitz 500x650 krystaliczny
Podkładka 500 x 650 mm na biurko Esselte- wykonana z mocnej przezroczystej folii PCV
- krystaliczny
Dowiedz się więcejCena Netto: 31,60 zł Z Vat: 38,87 zł -
Podkład przezroczysty na biurko Leitz 500x650 matowy
Podkładka 500 x 650 mm na biurko Esselte- wykonana z mocnej przezroczystej folii PCV
- matowy
Dowiedz się więcejCena Netto: 27,20 zł Z Vat: 33,46 zł -
Pojemnik -przybornik przezroczysty z wkładem papierowym 8,5 x 8,5 x 7
Pojemnik na wkłady papierowe Has
- plastikowy, przezroczysty
- dostępny z białymi i kolorowymi kartkami 8,5 x 8,5 cm x 5cm
- ułatwia zachowanie porządku na biurku
- jednostka sprzedaży 1 sztuka Dowiedz się więcejCena Netto: 6,20 zł Z Vat: 7,63 zł -
Pojemnik box składany na katalogi Donau
Składany pojemnik na katalogi, foldery, broszury w formacie A4.
Wykonany z wytrzymałego tworzywa PP.
Posiada wcięcie na palec ułatwiające wyjmowanie go z półki.
Ścięte boki ułatwiają wkładanie dokumentów.
Zaopatrzony w grzbietową etykietę opisową. <p> Wymiary: 85 x 245 x 315mm.
Pojemność około 800 kartek Dowiedz się więcej
Cena Netto: 13,50 zł Z Vat: 16,61 zł -
Pojemnik na czasopisma A4 PP Donau
Pojemnik PP na czasopisma Donau
- wykonany z ekologicznej folii PP o strukturze płótna
- pojemność: ok. 750 kartek
- składany, dostosowany do dokumentów A4
- zawiera wymienną etykietę grzbietową
- dostępny w różnych kolorach
- wymiary: 245 x 75 x 320 mm Dowiedz się więcejCena Netto: 8,30 zł Z Vat: 10,21 zł -
Pojemnik na czasopisma Leitz Plus
Pojemnik na czasopisma Leitz Plus Stabilny pojemnik na czasopisma, katalogi czy dokumenty. Dowiedz się więcejCena Netto: 16,25 zł Z Vat: 19,99 zł
Praca w biurze musi być wydajna i efektywna, aby realizować cele biznesowe firmy. Niezbędne do tego są dobrej jakości artykuły biurowe. W naszej ofercie, mają Państwo duży wybór przyborów biurowych w najwyższym standardzie. W pełni rozumiemy, że jakość przekłada się na komfort pracy, dlatego współpracujemy z najbardziej prestiżowymi producentami na rynku. Dzięki szerokiej gamie produktów, spełnimy oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
Organizacja w biurze
To zdecydowanie podstawa. Dobra organizacja na przestrzeni biurowej, to jeszcze lepiej poukładane pomysły i rozwiązania w biznesie. Zapewniając odpowiedni asortyment w swojej firmie, gwarantują Państwo dobrą i zmobilizowaną jakoś pracy. Kreatywne pomysły szybko wylecą z głowy, jeśli na spotkaniu, połowa czasu będzie poświęcona na poszukiwanie flamastra. Ten problem by się nie pojawił, gdyby na biurku stał przybornik, wypełniony artykułami do pisania. Zrobimy o wiele lepsze wrażenie na kliencie, jeśli kontakt do siebie przekażemy na druku z wizytownika, niż zapisując dane na kartce, która była akurat pod ręką.
Składając zamówienie na podstawowe artykuły biurowe, łatwo o sytuację, w której produkt lub dwa wylecą z głowy. Szczególnie przy składaniu większego zamówienia. Dla nas komfort naszych klientów jest ważny, dlatego przygotowaliśmy listę podstawowego asortymentu, który pozytywnie wpłynie na organizację pracy w Państwa biurze. Wymienione niżej produkty można zaliczyć do “must have”:
- półki na dokumenty - systematyzują formę przechowywania papierów, które warto mieć pod ręką.
- segregatory - idealne do archiwizowania ważnych dokumentów, które nie powinny leżeć na wierzchu.
- deski z klipsem - pomocne na każdym spotkaniu i niezastąpione podczas rekrutacji nowych pracowników. Idealne, do sporządzenia dyskretnej notatki.
- przyborniki - oszczędzają miejsce na biurku, na którym powinny się znaleźć: długopisy, post stickery, nożyczki i spinacze.
- wizytownik - chroni wizytówki przed uszkodzeniami mechanicznymi.
- podkładka na biurko - zapobiega zarysowaniu blatu, dzięki czemu zakupione meble dłużej zachowają estetyczny wygląd.
Serdecznie zapraszamy do zakupów w naszym sklepie oraz zapoznania się z całą ofertą. Zapewniamy kompleksową, wysokiej jakości obsługę. W razie wątpliwości, chętnie doradzimy w doborze asortymentu.