Organizacja biura
-
Książka do podpisu Elba z 20 przegródkami
Książka w oprawie z wysokogatunkowego tworzywa sztucznego; wnętrze z usztywnionego kartonu o wzmocnionej dolnej krawędzi. Płócienny, harmonijkowy grzbiet zapewnia dużą pojemność. Posiada otwory ułatwiające kontrolę zawartości. Na frontowej okładce znajduje się okienko do opisu zawartości."
Ilość przegródek: 20
Dowiedz się więcejCena Netto: 69,50 zł Cena z VAT: 85,49 zł -
Książka do podpisu Panta Plast
Ekskluzywny wyrób; okładki wykonane z najwyższej jakości winylu; wnętrze z grubej, barwionej tektury Dowiedz się więcejCena Netto: 29,90 zł Cena z VAT: 36,78 zł -
Książka korespondencyjna 192 kartki Warta
Księga korespondencyjna w oprawie introligatorskiej. Format A4. Dowiedz się więcejCena Netto: 24,99 zł Cena z VAT: 30,74 zł -
Książka korespondencyjna 300 kartek Warta
Książka w formacie A4 w oprawie introligatorskiej. Dowiedz się więcejCena Netto: 35,90 zł Cena z VAT: 44,16 zł -
Książka korespondencyjna Elba 1-31 karton
Książka z twardego kartonu odpornego na zabrudzenia, strony wykonane z wygładzonego 320g/m2 kartonu z indeksami polipropylenowymi od 1 do 31. Płócienny grzbiet harmonijkowy zapewniający dużą pojemność.
Dostępna w kolorze czarnym. Dowiedz się więcejCena Netto: 139,90 zł Cena z VAT: 172,08 zł -
Książka korespondencyjna Warta 96 kartek
Książka korespondencyjna w twardej okładce, oprawiona w okleinę powleczoną PVC. Posiada 96 kartek zadrukowanych rubrykami, do umieszczania wpisów odnośnie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Format A4. Dowiedz się więcejCena Netto: 17,80 zł Cena z VAT: 21,89 zł -
Moduł na 3 pólki Leitz Plus
Moduł na trzy półki Leitz PLUS
- stabilny, funkcjonalny
- w komplecie: moduł łączący, 3 półki i 1 przykrywka
- gumowe, antypoślizgowe nóżki
- moduł i dodatkowe powierzchnie w szarym kolorze; 3 jednokolorowe półki Dowiedz się więcejCena Netto: 187,00 zł Cena z VAT: 230,01 zł -
Podkład na biurko Mapa Świata Esselte
Idealna do szkoły i biura oraz do agencji turystycznych.
Rozmiar 400 x 530 mm. Dowiedz się więcejCena Netto: 25,31 zł Cena z VAT: 31,13 zł -
Podkład na biurko Panta Plast 420 x 530 mm.
Przezroczysty podkład na biurko. Wykonany z wysokokrystalicznej folii. Pod podkładem można umieszczać notatki.
Rozmiar: 42 x 53 cm
Dowiedz się więcejCena Netto: 18,99 zł Cena z VAT: 23,36 zł -
Podkład na biurko Panta Plast 510 x 640 mm
Przezroczysty podkład na biurko. Wykonany z wysokokrystalicznej folii. Pod podkładem można umieszczać notatki.
Rozmiar: 51 x 64 cm
Dowiedz się więcejCena Netto: 38,50 zł Cena z VAT: 47,36 zł
Praca w biurze musi być wydajna i efektywna, aby realizować cele biznesowe firmy. Niezbędne do tego są dobrej jakości artykuły biurowe. W naszej ofercie, mają Państwo duży wybór przyborów biurowych w najwyższym standardzie. W pełni rozumiemy, że jakość przekłada się na komfort pracy, dlatego współpracujemy z najbardziej prestiżowymi producentami na rynku. Dzięki szerokiej gamie produktów, spełnimy oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
Organizacja w biurze
To zdecydowanie podstawa. Dobra organizacja na przestrzeni biurowej, to jeszcze lepiej poukładane pomysły i rozwiązania w biznesie. Zapewniając odpowiedni asortyment w swojej firmie, gwarantują Państwo dobrą i zmobilizowaną jakoś pracy. Kreatywne pomysły szybko wylecą z głowy, jeśli na spotkaniu, połowa czasu będzie poświęcona na poszukiwanie flamastra. Ten problem by się nie pojawił, gdyby na biurku stał przybornik, wypełniony artykułami do pisania. Zrobimy o wiele lepsze wrażenie na kliencie, jeśli kontakt do siebie przekażemy na druku z wizytownika, niż zapisując dane na kartce, która była akurat pod ręką.
Składając zamówienie na podstawowe artykuły biurowe, łatwo o sytuację, w której produkt lub dwa wylecą z głowy. Szczególnie przy składaniu większego zamówienia. Dla nas komfort naszych klientów jest ważny, dlatego przygotowaliśmy listę podstawowego asortymentu, który pozytywnie wpłynie na organizację pracy w Państwa biurze. Wymienione niżej produkty można zaliczyć do “must have”:
- półki na dokumenty - systematyzują formę przechowywania papierów, które warto mieć pod ręką.
- segregatory - idealne do archiwizowania ważnych dokumentów, które nie powinny leżeć na wierzchu.
- deski z klipsem - pomocne na każdym spotkaniu i niezastąpione podczas rekrutacji nowych pracowników. Idealne, do sporządzenia dyskretnej notatki.
- przyborniki - oszczędzają miejsce na biurku, na którym powinny się znaleźć: długopisy, post stickery, nożyczki i spinacze.
- wizytownik - chroni wizytówki przed uszkodzeniami mechanicznymi.
- podkładka na biurko - zapobiega zarysowaniu blatu, dzięki czemu zakupione meble dłużej zachowają estetyczny wygląd.
Serdecznie zapraszamy do zakupów w naszym sklepie oraz zapoznania się z całą ofertą. Zapewniamy kompleksową, wysokiej jakości obsługę. W razie wątpliwości, chętnie doradzimy w doborze asortymentu.