Organizacja biura
-
Deska z klipem niezamykana A4 Biurfol
Sztywna podkładka wykonana z folii PCV, przeznaczona do pisania. Wyposażona w sprężysty mechanizm do przytrzymywania kartek papieru. Dostępna w formacie A4 lub A5 oraz w wersji podstawowej lub zamykanej.
Przy większych ilościach cena do negocjacji
Dowiedz się więcejCena Netto: 6,30 zł Cena z VAT: 7,75 zł -
Deska z klipem niezamykana Panta Plast A4
Deska z mechanizmem przytrzymującym kartkę papieru.Pokryta folią PCV.
Format A4
Przy większych ilościach cena do negocjacji
Dowiedz się więcejCena Netto: 5,80 zł Cena z VAT: 7,13 zł -
Deska z klipem zamykana A4 Biurfol
Sztywna podkładka wykonana z folii PCV, przeznaczona do pisania. Wyposażona w sprężysty mechanizm do przytrzymywania kartek papieru. Dostępna w formacie A4 lub A5 oraz w wersji podstawowej lub zamykanej.
Przy większych ilościach cena do negocjacji
Dowiedz się więcejCena Netto: 9,80 zł Cena z VAT: 12,05 zł -
Deska z klipem zamykana Panta Plast A4
Deska z mechanizmem przytrzymującym kartkę papieru zamykana.Pokryta folią PCV.
Format A4
przy większych ilościach cena do negocjacji
Dowiedz się więcejCena Netto: 7,50 zł Cena z VAT: 9,23 zł -
Kartoteka obrotowa na 300 wizytówek Visifix Cubo Durable
Kartoteka obrotowa VISIFIX cubo na 300 wizytówek Durable
- 150 obustronnych wkładów mieści 300 wizytówek
- przekładki A-Z - kolor czarny
- mechanizm obrotowy ułatwia szybkie odszukanie wizytówki
- jednostka sprzedaży 1 sztuka Dowiedz się więcejCena Netto: 107,00 zł Cena z VAT: 131,61 zł -
Kosz na śmieci
Kosz na śmieci wykonany jest z mocnego metalu powlekanego lakierem.Dzięki nowoczesnej stylistyce i oryginalnej strukturze siatki sprawia wrażenie lekkości i delikatności jest praktyczny i pasuje do każdego wystroju biura Dowiedz się więcejCena Netto: 18,60 zł Cena z VAT: 22,88 zł -
Kosz na śmieci Durable Trend
<b>Wyposażenie standardowe:</b> Dowiedz się więcejCena Netto: 16,20 zł Cena z VAT: 19,93 zł -
Kosz plastikowy dziurkowany Donau
Kosz na śmieci wykonany z wytrzymałego polipropylenu odpornego na pęknięcia. Ażurowa struktura ścianek. Pojemność: 16l. Wymiary: 31,5 x 31cm. Dowiedz się więcejCena Netto: 15,55 zł Cena z VAT: 19,13 zł -
Koszulki do wizytownika na 500 wizytówek Donau
Opakowanie zawiera 25 koszulek mieszczących po 5 wizytówek. Dowiedz się więcejCena Netto: 19,00 zł Cena z VAT: 23,37 zł -
Książka do podpisu Elba z 10 przegródkami
Książka w oprawie z wysokogatunkowego tworzywa sztucznego; wnętrze z usztywnionego kartonu o wzmocnionej dolnej krawędzi.
Płócienny, harmonijkowy grzbiet zapewnia dużą pojemność. Posiada otwory ułatwiające kontrolę zawartości.
Na frontowej okładce znajduje się okienko do opisu zawartości.
Ilość przegródek: 10
Występuje tylko w kolorze czarnym.
Dowiedz się więcejCena Netto: 49,50 zł Cena z VAT: 60,89 zł
Praca w biurze musi być wydajna i efektywna, aby realizować cele biznesowe firmy. Niezbędne do tego są dobrej jakości artykuły biurowe. W naszej ofercie, mają Państwo duży wybór przyborów biurowych w najwyższym standardzie. W pełni rozumiemy, że jakość przekłada się na komfort pracy, dlatego współpracujemy z najbardziej prestiżowymi producentami na rynku. Dzięki szerokiej gamie produktów, spełnimy oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
Organizacja w biurze
To zdecydowanie podstawa. Dobra organizacja na przestrzeni biurowej, to jeszcze lepiej poukładane pomysły i rozwiązania w biznesie. Zapewniając odpowiedni asortyment w swojej firmie, gwarantują Państwo dobrą i zmobilizowaną jakoś pracy. Kreatywne pomysły szybko wylecą z głowy, jeśli na spotkaniu, połowa czasu będzie poświęcona na poszukiwanie flamastra. Ten problem by się nie pojawił, gdyby na biurku stał przybornik, wypełniony artykułami do pisania. Zrobimy o wiele lepsze wrażenie na kliencie, jeśli kontakt do siebie przekażemy na druku z wizytownika, niż zapisując dane na kartce, która była akurat pod ręką.
Składając zamówienie na podstawowe artykuły biurowe, łatwo o sytuację, w której produkt lub dwa wylecą z głowy. Szczególnie przy składaniu większego zamówienia. Dla nas komfort naszych klientów jest ważny, dlatego przygotowaliśmy listę podstawowego asortymentu, który pozytywnie wpłynie na organizację pracy w Państwa biurze. Wymienione niżej produkty można zaliczyć do “must have”:
- półki na dokumenty - systematyzują formę przechowywania papierów, które warto mieć pod ręką.
- segregatory - idealne do archiwizowania ważnych dokumentów, które nie powinny leżeć na wierzchu.
- deski z klipsem - pomocne na każdym spotkaniu i niezastąpione podczas rekrutacji nowych pracowników. Idealne, do sporządzenia dyskretnej notatki.
- przyborniki - oszczędzają miejsce na biurku, na którym powinny się znaleźć: długopisy, post stickery, nożyczki i spinacze.
- wizytownik - chroni wizytówki przed uszkodzeniami mechanicznymi.
- podkładka na biurko - zapobiega zarysowaniu blatu, dzięki czemu zakupione meble dłużej zachowają estetyczny wygląd.
Serdecznie zapraszamy do zakupów w naszym sklepie oraz zapoznania się z całą ofertą. Zapewniamy kompleksową, wysokiej jakości obsługę. W razie wątpliwości, chętnie doradzimy w doborze asortymentu.