Organizacja biura
-
Wkład do wizytownika Visifix 400 wizytówek (10 Sztuk)
Cena Netto: 32,50 zł Cena z VAT: 39,98 zł -
Wkład do wizytownika Visifix 200 wizytówek (10 Sztuk)
Cena Netto: 19,90 zł Cena z VAT: 24,48 zł -
Wkład do podkładu na biurko z listwą ochronną
Cena Netto: 8,80 zł Cena z VAT: 10,82 zł -
Wizytownik visifix na 400 wizytówek Durable
Cena Netto: 97,70 zł Cena z VAT: 120,17 zł -
Wizytownik visifix na 200 wizytówek Durable
Cena Netto: 59,20 zł Cena z VAT: 72,82 zł -
Wizytownik obrotowy na 400 wizytówek Visifix Flip Durable
Cena Netto: 162,40 zł Cena z VAT: 199,75 zł -
Wizytownik na 96 wizytówek Panta Plast
Cena Netto: 8,20 zł Cena z VAT: 10,09 zł -
Wizytownik na 200 wizytówek Panta Plast
Cena Netto: 25,00 zł Cena z VAT: 30,75 zł -
Wizytownik na 200 wizytówek Biurfol
Cena Netto: 15,60 zł Cena z VAT: 19,19 zł -
Wizytownik na 120 wizytówek Panta Plast
Cena Netto: 19,00 zł Cena z VAT: 23,37 zł -
Tacka na bilon
Cena Netto: 14,73 zł Cena z VAT: 18,12 zł -
Szuflada na klawiaturę Delux Office Suites Fellowes
Cena Netto: 165,00 zł Cena z VAT: 202,95 zł -
Szuflada na dokumenty A4 Europost Esselte
Cena Netto: 9,99 zł Cena z VAT: 12,29 zł -
Stojak na listy Acco Nimbus art 4364
Cena Netto: 29,50 zł Cena z VAT: 36,29 zł -
Stojak na katalogi Rexel Nimbus art 4355
Cena Netto: 55,00 zł Cena z VAT: 67,65 zł -
Stojak na katalogi Leitz- statyw obrotowy art 3711
Cena Netto: 659,00 zł Cena z VAT: 810,57 zł -
stojak na katalogi Leitz- akcesoria art 3713
Cena Netto: 29,99 zł Cena z VAT: 36,89 zł -
STOJAK NA BIURKO BIELLA EASY MOUNT 5 RAMEK art 5659
Cena Netto: 292,59 zł Cena z VAT: 359,89 zł -
STOJAK NA BIURKO BIELLA EASY MOUNT 10 RAMEK art 5662
Cena Netto: 366,67 zł Cena z VAT: 451,00 zł -
Stojak do kopert ażurowy Donau art 2439
Cena Netto: 9,20 zł Cena z VAT: 11,32 zł -
Stojak ażurowy na książki Donau art 2442
Cena Netto: 12,00 zł Cena z VAT: 14,76 zł -
Skorowidz na biurko Leitz 1-31
Cena Netto: 75,00 zł Cena z VAT: 92,25 zł -
ruchomy stojak na prospekty A4 Multiform art 6666
Cena Netto: 1 357,00 zł Cena z VAT: 1 669,11 zł -
Przybornik z przegrodami ażurowy Donau
Cena Netto: 16,50 zł Cena z VAT: 20,30 zł
Praca w biurze musi być wydajna i efektywna, aby realizować cele biznesowe firmy. Niezbędne do tego są dobrej jakości artykuły biurowe. W naszej ofercie, mają Państwo duży wybór przyborów biurowych w najwyższym standardzie. W pełni rozumiemy, że jakość przekłada się na komfort pracy, dlatego współpracujemy z najbardziej prestiżowymi producentami na rynku. Dzięki szerokiej gamie produktów, spełnimy oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
Organizacja w biurze
To zdecydowanie podstawa. Dobra organizacja na przestrzeni biurowej, to jeszcze lepiej poukładane pomysły i rozwiązania w biznesie. Zapewniając odpowiedni asortyment w swojej firmie, gwarantują Państwo dobrą i zmobilizowaną jakoś pracy. Kreatywne pomysły szybko wylecą z głowy, jeśli na spotkaniu, połowa czasu będzie poświęcona na poszukiwanie flamastra. Ten problem by się nie pojawił, gdyby na biurku stał przybornik, wypełniony artykułami do pisania. Zrobimy o wiele lepsze wrażenie na kliencie, jeśli kontakt do siebie przekażemy na druku z wizytownika, niż zapisując dane na kartce, która była akurat pod ręką.
Składając zamówienie na podstawowe artykuły biurowe, łatwo o sytuację, w której produkt lub dwa wylecą z głowy. Szczególnie przy składaniu większego zamówienia. Dla nas komfort naszych klientów jest ważny, dlatego przygotowaliśmy listę podstawowego asortymentu, który pozytywnie wpłynie na organizację pracy w Państwa biurze. Wymienione niżej produkty można zaliczyć do “must have”:
- półki na dokumenty - systematyzują formę przechowywania papierów, które warto mieć pod ręką.
- segregatory - idealne do archiwizowania ważnych dokumentów, które nie powinny leżeć na wierzchu.
- deski z klipsem - pomocne na każdym spotkaniu i niezastąpione podczas rekrutacji nowych pracowników. Idealne, do sporządzenia dyskretnej notatki.
- przyborniki - oszczędzają miejsce na biurku, na którym powinny się znaleźć: długopisy, post stickery, nożyczki i spinacze.
- wizytownik - chroni wizytówki przed uszkodzeniami mechanicznymi.
- podkładka na biurko - zapobiega zarysowaniu blatu, dzięki czemu zakupione meble dłużej zachowają estetyczny wygląd.
Serdecznie zapraszamy do zakupów w naszym sklepie oraz zapoznania się z całą ofertą. Zapewniamy kompleksową, wysokiej jakości obsługę. W razie wątpliwości, chętnie doradzimy w doborze asortymentu.