Kartony, wypełnienia - co jeszcze, potrzebne jest do wysyłki towarów?

Większość osób, chociaż raz w swoim życiu miała do czynienia z pakowaniem towarów do wysyłki. Osoby, które zajmują się sprzedażą  w sieci, codziennie pakują duże ilości paczek. Klient zamawiający towar z niecierpliwością oczekuje na przesyłkę, zadaniem sprzedającego jest, to, aby przesyłka dotarła szybko i w sposób bezpieczny. 

Podstawą kwestią, jest to jaki rodzaj towaru będzie pakowany. Inaczej należy podejść do pakowania szklanych rzeczy, inaczej do ubrań, a jeszcze inaczej należy spakować małe AGD. Obecnie sprzedaż internetowa, to cała gama różnorodnych przedmiotów. Niezależnie od tego z jakiego rodzaju towarem ma się do czynienia, należy posiadać różnorodne materiały do pakowania.

Pudła, pudełka, pudełeczka

Różnego rozmiaru pudła kartonowe, to najważniejszy element potrzebny do spakowania paczki. Co więcej, kartony spełniają nie tylko rolę opakowania, ale również mają aspekt marketingowy.

Czym wypełnić pustą przestrzeń w pudełku? Puste przestrzenie wypełnią różnego rodzaju wypełnienia. Spośród, tych najbardziej popularnych, można wymienić:

  • foliowe poduszki wypełnione powietrzem
  • flo-pak
  • skropak
  • papierowe wypełniacze
  • wypełniacze styropianowe

folia bąbelkowa

Co jeszcze jest potrzebne do wysyłki towarów? Oczywiście, folia bąbelkowa. To od niej zaczyna się pakowanie. Wysyłany przedmiot najlepiej owinąć folią bąbelkową, a następnie, włożyć do właściwego opakowania. Jeśli mowa o foliach, to niezbędna będzie również folia stretch. Służy ona zazwyczaj, do finalnego owijania.

Wygodne pakowanie paczek, to także szereg dodatkowych przyborów. Z pozoru niewielkie, ale posiadają funkcjonalności, bez których pakowanie byłoby znacznie utrudnione. Te drobne elementy pomocnicze, to:

  • gumki recepturki
  • dratwa
  • specjalistyczne nożyki
  • nożyczki
  • taśmy i dyspenser do taśmy
  • papiery
  • tekturowe tuby
  • koperty

Wygląd przesyłki, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, wiele mówi o sprzedającym. Starannie zapakowane paczki są elementem budowania pozytywnego wizerunku. Jeśli dodatkowo zadba się, o kartony, taśmy z firmowym logo, to szansa, na to, że klient zapamięta sklep, jest dużo większa.

Dodaj komentarz